Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του, αφού προηγηθεί επικοινωνία με το κατάστημα στο σχετικό e-mail (epistrofes@prettyhouse.gr) και αιτιολογηθεί ο λόγος που επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον Πελάτη, ο οποίος είναι επίσης υπεύθυνος για τη σωστή συσκευασία των προϊόντων.
Εφόσον το προϊόν που παραλάβετε εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα (π.χ. σκισμένο), τότε η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα γίνει με δική μας χρέωση μέσω κάποιας από τις εταιρίες ταχυμεταφοράς (courier) που συνεργαζόμαστε. Εφόσον ο Πελάτης επιθυμεί διαφορετικό τρόπο επιστροφής, τότε η χρέωση επιβαρύνει τον ίδιο.
Είναι πιθανό να ζητηθεί από τον αγοραστή, πριν την επιστροφή του προϊόντος, να αποστείλει στο κατάστημα φωτογραφία του προϊόντος προκειμένου να κριθεί εάν πράγματι, εκ πρώτης όψεως, πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, αν το προϊόν δεν επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών τότε το κατάστημά μας, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή του προϊόντος, την αντικατάστασή του ή την επιστροφή χρημάτων.
Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής, τα προϊόντα που κατασκευάζονται εξατομικευμένα και προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ανάγκες του Πελάτη (π.χ. ραμμένο ή κομμένο ύφασμα, κουρτίνες, μαξιλάρια κλπ.).
Εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, τότε τα χρήματα επιστρέφονται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό εφόσον η πληρωμή έγινε με κατάθεση. Αντιστοίχως, το κόστος επιστροφής πιστώνεται στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας, εφόσον η αφορά πραγματοποιήθηκε μέσω πιστωτικής.